Fietsvakantiewinkel.nl

Bij ons betaalt u veilig!

Betaalmethodes
Winkelwagen 0 producten €0,00
0 product in winkelwagen
Subtotaal (excl. verzending) € 0,00
  • Voor 15:30 besteld = zelfde werkdag wegVoor 15:30 besteld = zelfde werkdag weg
  • Grootste aanbod fietskaarten en -gidsenGrootste aanbod fietskaarten en -gidsen
  • Mail uw vraagMail uw vraag
  • Slechts € 2,95 verzendingSlechts € 2,95 verzending (NL)

Dhr. Weesels:
Prima webshop en dito levering. Top.

De specialist fietst met Ortlieb

10% korting + portvrij

Garantie

Garantie

Alles kan kapot, soms wel moeilijk, maar het kan. Dat geldt dus ook voor de producten van de kwaliteitsmerken die wij verkopen. Elk afzonderlijk merk heeft zijn eigen garantiebepalingen. Uiteraard hanteren ook wij deze bepalingen. Dat kan variëren van een jaar tot levenslang. De merken die wij voeren gaan eigenlijk allemaal zeer redelijk met de garantiebepalingen om is onze ervaring. Afhankelijk van gebruik, reguliere slijtage en leeftijd natuurlijk. 
Wilt u weten of een bij ons aangeschaft product onder garantie valt, stuur dan a.u.b. een mail met uw klacht en het liefst ook een foto. Wij nemen dan contact op met de leverancier of het mankement onder de garantie gaat vallen. Na hun reactie nemen we dezelfde dag weer contact met u op. Vaak wil men het artikel zien en beoordelen. 

Reparatie onder garantie

Zoals gezegd kan zelfs bij kwalitatief goede spullen iets stuk wat normaal gesproken niet zou mogen. Neem hierover a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op. Valt het mankement onder de garantie dan kunt u het kosteloos naar ons toesturen. We vragen wel altijd naar het aankoopbewijs. Hiervoor hebben wij een antwoordnummer. Gelijk na ontvangst sturen wij uw defecte artikel naar de leverancier die uw klacht in behandeling zal nemen. Zeker in het hoogseizoen kan dit, gezien de drukte overal, wel enkele weken duren. Wacht dus niet met contact op te nemen tot vlak voor uw vakantie. De Fietsvakantiewinkel betaalt dan ook de porto voor de zending terug naar de klant. Dit gebeurt meestal gelijk als wij het van de leverancier krijgen.

Reparatie buiten garantie

Niet alle reparaties zullen onder de garantievoorwaarden vallen. Zo kan de garantietermijn verstreken zijn of er zijn problemen ontstaan ten gevolge van slijtage of oneigenlijk gebruik. Natuurlijk willen we dan nog wel kijken of er oplossingen mogelijk zijn. Reparatiekosten worden uiteraard doorberekend naar de klant. Ook de portokosten zijn in deze gevallen voor de klant. Dat geldt voor zowel de heen- als terugzending. Uiteraard bestaat er ook altijd de mogelijkheid om het langs te brengen/op te halen bij ons in Elst. Ook hierbij vragen we wel altijd om het aankoopbewijs. Voorwaarde is logischer wijs wel dat de spullen bij ons aangeschaft zijn.


Tip
We adviseren nieuw gekochte artikelen al een keer te testen voordat u op fietsvakantie gaat. Het komt zeer weinig voor, maar gebeurt wel. Er kan al een onderdeel missen of een mankement zijn. Komt u hier tijdens de vakantie pas achter dan is dat zeer vervelend en meestal niet op te lossen. U zult dan moeten improviseren. Dus even uitproberen voordat u op reis gaat. Mocht er incidenteel wat mis zijn, lossen we het gelijk op natuurlijk.